Den Snygga Bloggen

Alla inlägg under november 2010

Av emma bergman - 27 november 2010 16:49

Som ni alla vet är det snart jul och jag har lagt upp massa saker på min blogg men om nästan tre dagar kommer jag sluta blogga på ett tag   för jag kommer ha lite fult upp men om jag kan så gör jag det lovar.  


Peace And Love   

Av emma bergman - 25 november 2010 12:04

OBS!


KOPIERA INTE BILDER


  

Av emma bergman - 25 november 2010 11:53

Du har nyss varit sjuk och jag kan inte hitta ut, du är mitt allt och jag vill inte att du går, snälla förlåt mig för alla gånger jag vikit dig, men snälla försök att stå ut, jag vill att vi är vänner vill att de aldig tar slut, jag älskar dig mer en min data, vill inte att vi ska bråka mer, jag försöker förstå dig men de går inge bra, så snälla förlåt.  




  Love love love you "Alle/Alexandra"  

Av emma bergman - 24 november 2010 13:31

Ingen värkar gilla mig längre här sitter jag ensam i ett hörn försöker jag vara rolig så kollar ni på mig som om jag va störd kan ni inte bara gå kan förvsina ur mitt liv jag vill inte veta av er mera de här handar om några i klassen men ta bara åt er om det inte är ni.  kan inte förstå vad har jag gjort???



Av emma bergman - 24 november 2010 09:58

Jag älskar dig du är som en ängel för mig, snälla förstå vi kan bara bli bästisar och de är mer en vänner så snälla förlåt mig för alla gånger jag sviker dig de är inte med flit utan de är bara skit så snälla förlåt mig.Du ställer frågor till mig som jag inte förstår men jag försöker.  


Till Sandra


Från Emma B

Av emma bergman - 24 november 2010 09:53

Jag fan saknar dig du är mitt allt, kan du inte bara hålla tyts  för när jag hör din röst så kommer de en blixt som säger vi är vänner fast jag inte känner att vi är det en för vi är mer en det vi är bästisar.Vi är tjejer båda två och jag fan saknar dig du är mitt allt, kan du inte vara tyst för du är en utav dom jag älskar mest jag älskar mina bäzzor du är en bäzza.


Till dig Amanda saknar dig hoppas du kommer tills på fredag.

Från Emma B  

Av emma bergman - 24 november 2010 08:04

Tja jag älskar ju låtar, så jag tänkte att jag skulle vissa mina favorit låtar här på min blogg om ni gillar någon så kankse ni kunde komentera och säga vad ni tycker och ta hjärna in tips som jag kan ha på min blogg de kan handla om skolan om vad som hälst.  //Peace and Love  //


Justinb Bieber


Taylor Swift


Rihanna



Eminem

De är inte alla låtar men jag tänkte, att jag har ju flera låtar jag gillar så jag tog bara 4st.  

Av emma bergman - 23 november 2010 20:12

Neh jag har ju engelska om prov på torsdag har bara en dag på mig.

//Humör deprimerad   //


Jippie!, vet ni snart är det ju jul   "Jippie" och första advent är ju på söndag den här veckan    de kanske blir kul men jag tror inte det, Men jag älskar julen de är bland de bästa jag vet. 

//Humör glad    //



                         Bland De 7 Bästa Sakerna  Jag Vet


1.Vinter   


2.Jul   


3.Min födelse dag   


4.Vampire diaries   


5.Skräckfilm   


6.True blood   


7.Twilight   


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards