Den Snygga Bloggen

Alla inlägg under november 2010

Av emma bergman - 23 november 2010 10:15

Jag vet att jag inte har lagt upp så mycket på mig så nu kommer 4 bilder en.  


En dikt om mig eller nåt: Jag vet att du vill jag vet att du älskar någon men vet inte vem du älskar, jag sitter här ensam och gör ingenting medans du sitter vid datan och kollar på min blogg älskar dig anonym......   jag älskar också musik    men du älskar din data mer en mig   


 Bilder på mig


     

Av emma bergman - 23 november 2010 08:17

Hej här kommer de bästa jag vet och de nya vampyr filmer/serier, jag har lagt upp de här för att jag vill dela med mig till alla som läser min blogg hoppas ni gillar de   


  Mee  


Vampire diaries


True blood


Av emma bergman - 22 november 2010 18:33

Hej jag gillar vampire diaries som ni kanske inte vet   men de är så att jag faktiskt har lagt ut denna vidio i deras senaste sesong 2 eller början på sesong 2 så klicka här så får ni se hela sesong 2 part 1.


"Juste dom som gillar vampire diarise kankse kunde skriva vad dom vet om de till mig de skulle va jätte snällt"  Va redo på att bli skrämd av massa vampyrer eller jag menar massa söta vampyrer.



http://www.tv6play.se/format/play?fid=1857



gå in på det där så kommer massa skräck 




Av emma bergman - 22 november 2010 13:26

Kan inte leva utan er kan inte andas utan er jag vet att vi bråkar men de går altid bort så snälla förlåt mig har ni förståt, jag behöver er som en macka som behöver pålegg snälla förlåt för alla gånger jag svikit er jag försöker så försök att ta i mot deta jag ber er jag går ner på mina knän vad som hälst komentera vad ni tänker och tycker om de här.



  Förlåt förlåt fötlåt kan inte göra mer en så här Amanda, Alexandra, Sandra, Gilda och Linnea.




Av emma bergman - 22 november 2010 11:50

Alla gånger du sitter här skälv undrar va de är men kan inte hitta mig skälv alla gånger du sitter här ensam.... jag känner mig så dum som låter dig smita kan inte förstå hur du är eller vad du känner.Alla gånger jag siter och undrar då undrar jag över dig.....


" De här är nog en dålig början på en låt jag undrar faktiskt över min  kompis i bland ockej ofta men jag vill att hon ska förstå de så de här e till dig Linnea <333 "   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards